lördag 30 mars 2013

Lördagen..

Lite halvt seg & sliten idag!!
Har flyttat runt på nån krubba, så Z inte har möjlighet att kasta ut sin mat, när han verkligen behöver den!!

Har flyttat runt i sadelkammaren, så allt ska vara lättillgängligt, när man behöver det!! Skönt!!
Jag vill gärna ha sakerna hängande på var plats, så blir allt mkt smidigare!!

Jag harvade paddocken idag, åh jag, Johannez & Thea hjälptes åt att plocka sten där!!
Sen var jag o Thea ute o red en sväng, det var ett tag sen, skönt att komma igång, Johannez körde sin fyrhjuling, så vi får köpa mer bensin imorgon!! Haha

Farfar kom med påskägg & en tårta!

Blev entrecote till kvällsmat, sen gick jag ut & fixade Z fin, även hans utrustning tills imorgon!!

Ni glömmer inte ställa fram klockan?!!!
Ha en härlig lördag!! Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!