tisdag 5 mars 2013

Besök idag!!!

Hej igen!!
Stod o gjorde i ordning stallet, när Linda kom idag, hon kom med morötter till hästarna, hon är för go!!
Sen fick jag en present, en snygg marinblå tröja från Kingsland, hade tittat på den innan & så fick jag precis den!! ;0))

Sen satt vi & snackade gamla minnen, såå roligt, tittade på gamla kort & filmer när Linda tävlade o när vi löshoppade hästarna!!! Vad roligt vi hade!! ;0)))

När Linda körde hem, kom min Goa mamma med bullar, vi fikade, sen gick vi ut o röjde!!!
Började rensa i köksträdgården en del, krattade löv lite varstans, mamma rensade i rosenrabatterna utanför stallet!!
Nu har man börjat röja lite, skönt!!!

Sen när Mattias kom hem, så harvade han paddocken, så nu kan vi snart ut o rida där, jag ställde upp hinderna, så dom inte ligger på marken o blir murkna!!!

Hann inte putsa på mina djur, så det får bli imorgon, istället!!!

Ha det sååå gott!!! Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!