lördag 2 mars 2013

Dagen har gått i ett...

Dagen började med lite sovmorgon, sen när hästarna var mätta & ute i hagen, började Mattias röja på ett rum på ov våningen, jag tog ett röj i köket!

Sen åkte vi ner med Z i ridhuset, gick bra, Alex kom upp nästan direkt idag, sen hoppade hon han lite, var lite feg o tramsig, stannade lite, men över kom han!! Alex var riktigt duktig, vi är på samma linje, tänk framåt över skulle han, han blev trött o sur o reste sig, men det blev han visad att så gör man inte! Helt rätt!!!
Fin frambensteknik hade han, lillgossen!!!

Sen stack jag hem o tog stallet, ulli kom en sväng med en tjej, som kommer att hjälpa oss om det behövs nån gång framöver!!

Jag slängde ihopa min aftereight cheesecake o in i frysen, Mattias körde Johannez på kalas, när han kom hem, stack jag för att hjälpa Kajsa m Kevin, & det gick bra!!!

När jag kom hem, var Thea o Tias o hämtade Johannez, jag gjorde kvällsmat, sen åt vi den supergoda efterrätten!!!

Har varit o köpt godis, för det är endast
på lördagen vi äter det hädanefter, inte 7 dag/v. ;0))). Synd!!!

Så nu blir det godis o film!!
Missade melodifestivalen kom jag på nu!!!
Jaja!! Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!