måndag 25 mars 2013

Måndag! Våffeldagen?!!!

Hej hopp!!
Efter jobb idag, fixade jag 2 st nya vattenspannar mm Z fick en ny grimma!!
Skulle köpa boken: Att bli med föl! Som tyvärr var slut, så nu har jag beställt den istället, men tog en annan, som oxå kan vara värd att läsa!!!

Sen har jag mockat till alla hästarna, det tar lite längre tid nu, när vi har 7st
Lindat om benen på Ucelano idag!!
Mange var snäll & körde hem en ny bal till mig idag!

Sen kom Alex & Sofie förbi med bebisarna på vägen en sväng!!!

Skulle fixa våfflor, men det var där inte tid till, imorgon får vi väl ta en våffla!
Även hovis kommer & ska sko 3st, verka nån!!! Sen får jag iväg & fixa lite saker!!

Nu ska jag banka mig i soffan med en bit choklad!!! 😃😃

Ha en skön kväll!! Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!