fredag 29 mars 2013

Långfredagen...

Hallojsan alla!!
Idag åkte lilla mamsen hem till pappa igen!!
Har haft en trevlig dag tillsammans, fast det var mkt på schemat!!
Idag åkte vi med Z till Vasatorp där Alex red han & hoppade lite, lillgossen behöver bygga upp muskler & kondis!!
Har ökat hans mat, o hoppas att det blir bra i paddocken, så ska han få gå i linan o få lite bättre kondis mm

Sen var det bara att ta tag i mockningen, har haft en hel del i stallet på sistone, lite seg i axlarna!!
Imorgon ska jag ut med Carlie en sväng!!

Mattias har satt upp lite nya hängare till mig i sadelkammaren, o jag dammsög o gjorde fint! Hämtade mer mat till hästarna!

Lilla Ucelanos ben är omlindade idag!!

Nu ska jag kika på Lets Dance

ÖNSKAR ALLA EN
GLAD PÅSK!!





3 kommentarer:

  1. Din blogg är trevlig att läsa.. Men lite fler bilder hade gjort den roligare/ Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!! Ok!! Något önskemål, om vad jag ska visa på bild?? Med vänlig hälsning, Linda

      Radera
  2. Om man får önska så skulle den rösten ligga på bilder på saker som du gör och har gjort osv. Även någon bild på dig i vardagen hade varit kul/ Anna

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!