tisdag 6 november 2012

Kan varmt rekommendera!!

Idag var jag på ansiktsbehandling på Trivas på Råå, gjorde en special beh, där man scannar huden, den såg bra ut!! Kompletterade med nån mer kräm till min Nimue serie, som jag varmt kan rekommendera!! Inte dom billiga krämerna, men verkligen bra!!!

Jag har varit på kvartsamtal med Johannez som gick bra!!
När jag kom hem hade gulliga Ulrika gjort i ordning hela stallet!!
Tala om skönt, när man har mkt att göra & tänka på!!

Sen fick vi ge oss på Lizzie med trimmern, fick bremsa idag, men hon laddade med benen mot mig, snabbt ett par ggr!!! Blev bättre än innan!!!

Ätit klassikern spagetti & köttfärssås ikväll, barnen gjort läxor mm

Har pratat med min stöttepelare mamma idag, o på torsdag ska vi ta en dag på tu man hand, ser fram emot det!!!

Nu ska jag torka golven, sen djuren & en film ikväll!!! Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!