torsdag 15 november 2012

Träningstävling!!

Hej!! Något seg har jag varit idag, sov rätt dåligt inatt, uppe tidigt!!
Men dagen har gått i ett ändå!!
Linade Lizzie idag, innan jag förberedde för träningstävling idag
I åsbo!!

Jag o ulli körde dit, i värsta dimman såg inte långt framför bilen!!!
Sen satt vi & skrattade en massa, kul hade vi på vägen dit, lite nerver från mig kanske!! Men ulli snackade bort det,, haha
Sen fick vi ringa Anders så han fick guida oss sista vägen, för gps tog inte adressen dit, åh man såg ju knappt var man körde!!! Men dit kom vi!!!

Både Carl & jag var lite sega efter träningen igår, han var relativt fin på framhoppningen!! Men det var en tittig bana med julhinder!!
Så vi fick ett segande stopp på ettan, men sen gick banan galant, med lite rytande från mig, haha

Blev sent hem, vi stannade o tittade på Louise när hon hoppade oxå!!
Mysig kväll med fika o bullar som Anders handlade till oss!!!

Nu blir det snart sängen för mig!!
Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!