torsdag 15 november 2012

Ufo???

Imorse väcker Mattias mig, åh säger kom med ut o kolla!!
Jag slänger på min jumpsuit o går ut, o en bit ifrån oss över åkern, är där nåt stort, med en jäkla massa lampor, som typ snurrar, blinkar åh ett blått streck som gick upp i ett v o flyttade sig!!? Helskumt!! Men innan han såg det, så hade han sett en massa lysen i skogen, som lös överallt & släcktes alla samtidigt!!? Nu börjar man ju undra???
Det var tyvärr för mörkt, för att fota el filma, sen när det ljusnade, så var allt borta?? Jaja, skumma grejor händer!!

Igår på träningen gick det bra med Carli, ikväll blir det en snabb tävling, efter att jag hoppat Lizzie!!!

Är sjukt trött idag, så jag tänkte faktiskt kolla lite tv o vila en stund!!!
Vi hörs Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!