söndag 18 november 2012

Helgen!!!

Hej hopp! Hoppas ni har haft en trevlig helg!!
I lördags tog jag sovmorgon, såå skönt!
Sen var jag med ulli på Hööks, hon skulle ha lite saker, själv köpte jag nya tömkörnings tömmar i läder, nu ska jag bara göra en egen förlängare till ledande innertöm!!!

Sen var vi hos Jill o jan o åt god middag, med smarrig efterrätt!!!! Mums....

Idag kom Linda med barnen, tindra red lillis, hoppade det gick bra, tänkte låta hon ta en tävlingsrunda på söndag!!!

Sen har Anders ridit Lizzie idag, gick bra, han lär sig snabbt!!
Nu ska jag bara binda ihop armarna på honom, så han sitter rätt!! Haha
Han hade sina nya blåa stigbyglar, snyggt!!!
Spelade även ett litet spratt i stallet med han, får visa det en dag!!

Sen var vi på bio o kollade den efterlängtade Breaking Dawn 2, den var bra, så nu har man sett alla 5 filmerna!!
Åh tittat på snyggingen Robert Pattinson!!!

Nu blir det sängen för min del!! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!