måndag 27 april 2009

NU ÖPPNAR VI VÅR BUTIK!!!




Äntligen såååå öppnar vi butiken, det har varit mycket möda & slit, men det är det helt klart värt..
Det ska bli såå spännande, vi har hela helgen försökt att fixa det sista praktiska, som inte är helt klart än, värmepumpen blir klar nu imorgon, sen ska vi snickra upp en ram runt panorama fönstret oxå.. men vi har inrett hela butiken, & det tar sin lilla tid allting, fast nu känns det som att det börjar likna nåt.... Jag ska hämta blommor på torsdag, sen hoppas jag att kortdragaren dyker upp i veckan, annars får det gå ändå...Har gjort skyltar till vägarna, fast har inte fixat texten än, så det får göras....

MEN NU PÅ LÖRDAG 2 MAJ ÖPPNAR VI
KL: 11,00-17,00

Vi har ett öppningserbjudande
Fattigmanslykta för 30:-
Så länge lagret räcker

NI FÅR GÅ IN PÅ MIN HEMSIDA FÖR ATT TITTA MER EL HITTA VÄGBESKRIVNING

ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!!! MVH/ LINDA

Visar bild på lyktan & nån i butiken!!!
Ha det gått & jag hoppas att vi ses i min butik!!!!

1 kommentar:

  1. Halloj tjejen!
    Det är massor på gång nu ser jag.
    Gud vá roligt att det äntligen är dags för invigning av eran fina affär.
    Visst är man lite avis men önskar dig all lycka. Super bamsekramar Syrran Anna.
    kommer snart med en symaskin ;0)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!