söndag 19 april 2009

Gjort skyltar

Hej!! Idag har jag & sambon målat skyltar, som ska vara vid vägarna, så ni så småningom hittar till min butik..

Sen har jag glömt att nämna att jag har en tjej (Louise) som hjälper mig att rida min häst,
har lite dåligt med tid nu när jag ska starta butik här hemma.
Hon var & red han idag, & det gick bra, han har stått hela vintern, så han är inte såå lugn
om man kan uttrycka det så.. Men det fixar Louise galant.
Vi ser fram emot träningshoppning i juni!!!!

Sen kommer det en Haflinger till gården nästa helg, som ni märker så uttökas allt här
..ler.. det ska bli roligt.

Vi börjar gå mot en öppning av butiken nu, vill inte lova nåt, men det lutar åt, om
ca 2 veckor, ska bli spännande, men jag kommer ut om exakt öppningsdatum snart..
Det är fortfarande lite. som ska falla på plats..

Jag tänkte lägga in lite bilder på vår gård, så ni får se hur vi bor, när jag har tid..
Ha det nu fint alla/ Kram Linda!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!