torsdag 23 april 2009

Huvud ute i paddocken

Ja så vaknade jag idag, smått stressad, min telefon som jag har satt väckning på, hade lagt av pga att batteriet var slut... Skit asså, ja ja, jag åkte upp ur sängen, går ut för att sätta på kaffet, &
vad ser jag??????
Jo ett huvud som åker upp & ner, jo det är käre Louise, som är ute & rider i paddocken.
Jag öppnar dörren & frågar varför hon inte väckt mig, när hon såg att bilen var hemma.....
men hon trodde jag var på jobb, så hon hade varit snäll, & släppt ut hästarna åt mig...
Vilken morgon!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kom till jobbet, fast ngt sen, har inte gjort så mkt idag, var & tittade, när Wima hoppade idag, gick sådär Tinie var rätt så trött idag,,,
JOOOOOO
jag har lagt in lite nya bilder på min hemsida idag,,,kiiiika in på den!!!!!

Ha det super nu!!!! Kramar på er alla ifrån mig//// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!