söndag 3 maj 2009

PREMIÄRDAGEN!!

Hej det var en spännande dag i går,, nu har jag öppnat min butik!!
Jag tyckte det var riktigt roligt,, det kom en hel del folk, fast jag ej har hunnit annonsera..
Dom tyckte att vi har gjort ett bra jobb...
Jag fick en massa Lycka till Buketter av vänner & bekanta!!

Sen det roliga idag då, jag har ju ej öppet på söndag,, men det kom så många bilar med kunder
så jag fick öppna idag med,, det var ju bara helt underbart.
Hade öppet till 17,00 idag!!
Jag vill tacka alla underbara kunder idag, ni har verkligen förgyllt min helg!!!

OBSERVERA!!!!
Eftersom det verkade så possitiv respons, så har vi bestämt oss för att öppna längre!!
Tisd: 14,00-18,00 fred: 13,00-18,00 lörd: 11,00-17,00 sönd: 11,00-17,00
Detta blir öppningstiderna framöver!!

Nu får ni ha det jättebra!! Kramar Linda

4 kommentarer:

  1. men nej, får jag och palle åka själv på hoppning :( nåja kul att det går bra :D

    SvaraRadera
  2. önskar lycka till med butiken
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Såg annonsen i Lokaldelen,om din nyöppnade butik Vad trevligt,och det verkar vara en butik precis i min smak ;) Tittar snart in
    Hälsningar Trine

    SvaraRadera
  4. Hej Trine, vad roligt, du är hjärtligt välkommen, det kommer in 3 lev med nya saker, nästa vecka, bara så du vet!! Linda

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!