lördag 18 april 2009

HELG!!!

Ja ha då var det helg, sååå skönt, solen skiiner...
Lite synd bara, för jag är fortfarande krasslig igår fick jag lite
feber igen, vet inte vad det är..

Nu har elektrikern varit här igår, så nu kommer vi nånstans med butiken.
Mattias & Paul satte upp mina lampor igår, som min kära mamma
var & fixade till mig.

Har ringt killen, som ska fixa värmepumpen, han kommer i nästa vecka.
Sen kommer även elektrikern & gör klart allt med elen i nästa vecka.
Nu idag, ska vi göra skyltarna till vägarna, så att mina blivande kunder
hittar till mig....

Mattias har beställt färgen till golvet, som ska målas på tisdag..
Jag har även ringt telekillen, som kommer på onsdag, och fixar telejack, så
att vi kan ha kortdragare!!!!

Så nu händer det grejor, jiiipi, sen ska jag inreda hela butiken innan öppning.
Även annonsera i lokalbladet...

Har fått ett jättefint Rokokobord, med 4st stolar av mina svärföräldrar,
det är jättefint, antikgrått med snygg naturlig skavning.
Ska tvätta av det, och fixa stolskjolar, sen ska det få komma in i köket.
Ska ta bilder på det, så ni får se....

Har även haft ett medium på gården, som pratade med min häst,
väldigt intressant och lärorikt....

Sen har Wilma ( tösen som har ponnyn) varit och ridit både
dressyr & hoppträning, som gick jättebra.

Har fått ett par barntofflor av min syster, som hon har stickat själv,
dom var sååå fina, ska ta kort på dom oxå....

Ha en jätte trevlig lördag allla... KRAM PÅ ER/ LINDA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!