onsdag 8 april 2009

Glad Påsk!!









Ja ha då är det snart Påsk tiden går snabbt fram, vi har fått
lite soligare dagar, såå skönt. Jag och sambon, har grillat..
Och tom kunnat sola lite i helgen.
Igår, så red jag den lilla ponnyn, och det gick bra.

Nu har jag tagit kort på det fina panorama fönstret, som nu
är insatt i butiken.

Sen har man ju hunnit påskpynta inför helgen, visar lite bilder på det.
Jag har tyvärr inte hunnit lägga in några bilder på min
senaste leverans till butiken, men det kommer....

Idag kommer elektrikern, och börjar fixa med elen, både i butiken,
och i vår källare, som oxå behövs..
Idag känner jag mig lite kass, ont ihalsen mm, men så fort
jag blir piggare, ska jag köra och handla mina lampor till butiken...

Jag önskar alla en
GLAD PÅSK hoppas att ni får en trevlig helg
Linda!!!!


1 kommentar:

  1. oj så mycket fint du visar här, ska bli kul att forstätta titta i din blogg
    ha de gott
    kramis

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!