tisdag 21 januari 2014

Vädret har vänt, så ljuvligt

Att det inte blåser längre, lite kallare kanske, men me happy.
Igår blev det en lång arbetsdag, sen hem till barnen & mina hästar.

Idag efter jobb, så har jag ringt o fixat lite som ska göras hemma, sen tog jag stallet, har inte ridit på nån dag.
Ulli & jag släppte ut dessa vildjur, dom var helt vilda, efter att ha stått inne när det var typ storm ute. Sen var Alex en sväng & hälsade på.

Jag fixade lite tvätt igen, och sen lite kvällsmat, som jag fick beröm av barnen, för min goa hemmagjorda potatismos.

Förresten jag var inne o handlade en ny ansiktstvätt o då köpte jag ett läppglans, som jag kan rekommendera. Märket är Artdeco & jag valde färg nr 21, torkar inte ut läpparna, som mina andra gör.


Nu blir det lite segande framför tv:n (handbollen) innan jag kryper isäng! 

Natti, vi hörs imorgon.

Kram Linda :0))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!