onsdag 8 januari 2014

Röjardag

Hej!

I går var mamma hos oss, vi tog en kaffe & macka tillsammans, sen följde hon med mig till flädie en sväng, hittade lite snyggt, visar en annan dag.

Började slänga ut julen igår, och har fortsatt idag!

Johannez & thea har hjälpt mig idag.
Slängt alla granar, det var några stycken.
Sen har jag krattat upp en massa grenar o annat skit efter bygget.

Tagit ett röj i sadelkammaren & foderrummet, har dammsugat, slängt saker som inte används längre.
Smörjt träns & sadlar mm
Sen ridit carlie hemma efter att ha harvat paddocken o gården.
Barnen hjälpt mig att fylla på foder till hästarna.

Sen körde jag iväg o handlade, blev spagetti & köttfärssås till kvällsmat idag, för mig o barnen. Mattias mår inte bra, magsjuka, hoppas verkligen vi klarar oss ifrån det.
När jag tog tvätten, har jag sprungit o spritat en hel del, hoppas det hjälper.

Barnen är nyduschade & rena, imorgon börjar dom skolan igen, efter ledigheten.
Åh jag ska till jobbet...
Nu blir det tv o vila lite, börjar få ont i halsen.

Lille Conztantino Q ligger & vilar & växer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!