onsdag 29 januari 2014

Fixat hemma

Hi again... 
Idag har vädret dragit igång rejält, snöar & blåsdammsugam attans.
Jag skulle till tandläkfoder kammarens är jag kom ut på E6 beslöt jag mig för att jag åker inte till Ängelholm i detta vädret.
Så jag vände hemåt igen. Våra grusvägar blåser igen på nolltid.

Har precis varit ute o hämtat mer ved, eldar för fullt här.
Ska ut o skotta mm sen.
Men först ska jag dammsuga & torka lite golv, har fixat lite nytt hemma, trevligare att vara inne och dona i detta tråkiga vädret. Har satt upp nån tavla, fixat lite nya krukor o blommor mm

Hästarna får lite vila här nu.
Har betsat contans boxdörr, tänkte att jag skulle prova mig fram hur jag vill ha det.
ska ge mig på foderkammarens dörr oxå.

Nu ska jag gå o börja dammsuga.
Ha det bra, och kör försiktigt.

Kram linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!