lördag 25 januari 2014

Ny boxdörr

Hej!
Var ska jag börja??
Mattias har jobbat borta i veckan, jag har jobbat på firman. I ondags kom min kära mor på besök, först gjorde vi lite nytta. Sen tände vi en brasa & åt kvällsmat o spelade yatzy med barnen.
Vi paratade om alla o inget, så mysigt att bara vara...  :0)) bara vi två :0))
På torsdagen åkte vi till ikea, jag skulle handla nytt till theas rum, fick fria tyglar att göra vid hennes rum, o hon blev mkt nöjd. Sen fixade jag lite på johannez rum oxå, blev finfint.... :0)
Detta tog mig hela dagen, o även lite på fredagen, även ner en vända på jobb.

Sen så skulle jag o mattias fixa conztantinoz boxdörr, för han höll på att gå igenom den gamla dörren, o härom morgonen, så hängde fönstergallret på trekvart. .. suck!!

Men det var lite fixande o trixande innan vi blev klara, inte lätt att renovera gamla stall.
Åh tyvärr så råkade vi kapa av lite för mkt av träet, men det fixar vi sen, ska ju så småningom ändå fixa hela stallet nytt, är det tänkt.
Det var så jädrans kallt idag, har ätit god kvällsmat, tagit nått glas vin, o snart blir det lite film o godis...

Vi hörs imorgon.  Tjing Tjing
Kram linda :0))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!