söndag 27 januari 2013

Tävling!!

Hej!! Gårdagen gick ej så bra, jag blev bara sämre o sämre, frossa ont i halsen åh ont i huvudet!!
Sen på kvällen skulle jag bära ner vår hund för trappen, går i raggsockar o trillar så jag fick typ halvslänga ner snobben på golvet!! Slår i vä höft armbågen och fötterna!! Aj aj åh rädd blev jag!!!

Imorse kände jag att nej, ingen tävling för mig, blåmärke ont o förkylning inte bättre!! Men Anders var på g, så han har tävlat för första gången!!
Åh det gick riktigt bra, fick ett tråkigt pet i varje, men gör inget, för hela helheten var riktigt bra, tror det var rätt så bra att jag stod på marken o hjälpte till idag, så nu har Anders fått se hur det går till i lugn o ro!!! Åh taggad blev han!!!

Vi har varit o hämtat hem Thea & Johannez i kväll, innan det blev för mkt snö!!! Nu sitter jag o tittar på ponnyakuten & dricker kaffe!!
Blir sängen tidigt för mig idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!