onsdag 2 januari 2013

Helt galet!!

Hej!! Det var ett tag sen sist!
Det har blivit lite skidåkning här på schemat!! Vi var iväg en gång till med Anders & Albin i backen!!! Älskar att åka!!
Sen tyckte jag det var på tiden att jag skulle prova snowboard, så det gjorde jag i fredags!! Jag kan säga att jag slog mig, massor! Jag börjar med att köra rakt utför, tills jag kommer på att oj jag kan inte svänga eller bromsa, gör ett dåligt försök att bromsa, brädan kantskär åh jag åker, gör en sån vurpa o slår i svanken riktigt mycke, sen håller jag på så nerför backen, riktigt svettig o orken tynar eftersom jag knappt har ätit!! Åh efter maten tänkte jag skita i det, men då fick jag lite peppning så då åkte jag upp igen! Så efter något åk o förklaring hur man gör, så fick jag kläm på det, åh då var det riktigt roligt!!!
Så mer snowboard för min del!!!

Idag dan innan nyår så ska jag sätta igång diskmaskinen, när jag märker att det rinner ut vatten på golvet!!!
Mattias var riktigt irriterad o fick öppna hela bak o sidostyckena, för att hitta var det läcker! Åh jo då det är en mus som har bitit hål på slangen, åh när han skulle laga det så lyser jag med hans tele som jag sen lägger på bakstycket, för att göra annat!!! Trycker tillbaka diskmaskinen o han undrar var sin tele är, o där ligger den kvar!! När vi ska dra ut maskinen igen tar jag i plåten o skär mig i fingret!!!tar plåster på när Mattias frågar, om jag stängde kranen till vattnet, ja det tror jag o vrider om, när vattnet åker ut på golvet igen!!!
Haha såhär kan det gå vissa dagar ja!!!
Nu ska jag läsa lite pocket, innan stallet, sen går jag o lägger mig tidigt har lite att göra inför nyårsmaten imorgon!!!
(Detta skrevs 30/12-12)
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!