tisdag 8 januari 2013

Tisdag

Halloj! Idag har min lilla Z fått röra sig lite, löshoppade han lite, lite gympa!!
Han hoppade lite på fel håll o hit o dit, men han var duktig, orkade inte så mycket! Ingen kondis på topp här, o svettig blev han lilla gossen!!

Ska lina han lite nu, så han får springa av sig, innan vi tar om sadelvänjning mm

Sen red jag carlie, han var lite loj till en början, men med lite uppvärmning gick han bra!! Ulli red lizzie oxå, sen skrittade vi av på vägen!!!

Sen har vi varit på hööks o fixat lite nytt till Anders o carlie fick nytt schabrak med matchande luva för att ha på tävling, nya saltstenar till hästarna mm

Var lite flitig o tränade igår, men tänkte inte göra det var dag, men dom dagar jag ej rider, tar jag ett pass på mattan på kvällen, o inte dagligt godisätande, som jag tyvärr ej hållt idag! Ajaj

Imorgon är första skoldagen för barnen o första jobbedan för mig, så jag har en hel del på jobb imorgon, så nu blir det sängen för min del!!!
Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!