lördag 26 januari 2013

Fredagen....

Igår jobbade jag, & sen lämnade jag Johannez i Ö-à hos mormor!!!
Sen skyndade jag hem till hovslagaren!! Charlie fick nya skor & ringskor bak
som är rekommenderat för hans bak!!

Blev en sväng till ridhuset, Anders & Ulrika red igår, rätt skönt att slippa!!
För jag har ont i halsen, huvudet & allmänt hängig, får försöka ladda batterierna tills imorgon!!!
Hade ju varit skönare med lite plusgrader nu, har varit för kallt nu ett tag tycker jag!!!

Måste fixa ett nytt termotäcke idag, går ju en del täcke nu när man har fler hästar!!!
Åh inhandla müsli till hästarna, ta en puts på sakerna ikväll!!!

Om nån v ska jag ut & prova min snowboard, med lite skydd på mig denna gång!!
Men har jag tur, så har jag fått in snitsen på hur man svänger nu!! ;0)))

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!