onsdag 7 mars 2018

Ny frissa.. 😊

Hej pÄ er alla hjÀrtan! Idag var min lediga dag, sÄ jag hade bestÀllt tid hos frissan. Jag klippte av en rejÀl bit pÄ mitt slitna hÄr ca 15 cm. Sen har jag slingat det o mÄste sÀga att det blev bra blont för första slingningen, eftersom jag hade mkt toning med röda pigment, sen har jag Àven röda pigment i mitt eget hÄr.. sÄ jag Àr nöjd för nu, men jag har en plan med hÄret! Jag har lÀnge velat ha kall blont med inslag av det lila hÄllet o efter 2st blonderingar till sÄ ska jag nog uppnÄ det resultatet, dÀrav jag klippte av det en bra bit!!


SÄhÀr Àr det nu o tanken Àr att det ska bli nÄt sÄ t hÀr:


Vad tror ni om det??

Annars har jag fixat hÀstarna stallet mm

Nu ska jag kika pĂ„ lite serie, ni fĂ„r ha det bĂ€st. Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer Àn gÀrna nÄt!!