torsdag 1 mars 2018

Vill köpa nya lampor

Hej på er, hoppas allt är fint med er därute, själv är det bra. Idag har jag varit o hämtat dynan som redan kom på posten.. men tyvärr hade jag inte kollat måtten på den, så den var för bred för min kökssoffa, men jag la den i en järnsäng jag har till mina hundar inne i sovrummet, så den kom till nytta ändå 😊


Så nu får jag leta upp nått nytt till min kökssoffa. Sen blev jag sugen på att köpa lampor till mina nattduksbord i sovrummet, letade upp ett par, men blev osäker, vilken skärm jag ska ha. Skulle kunna tänka mig att ta en i rosa sammet, för det har jag i kuddarna på sängen, tror ni det blir snyggt att matcha med det?? 


Dessa hade jag tänkt?

Sen har jag fixat till manen mm på Conztantino & Z idag, även köpt nya mineraler till dem. 

Fortfarande kallt här, men vattenskålarna har klarat sig utan att frysa, skönt. 

Nu är det snart helg igen :0) vi hörs....

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!