fredag 2 mars 2018

Vilka handdukar tycker ni?

Hej på er alla godingar! Idag började min dag med ett besök hos psykologen, tyckte det gick bra, pratade en hel del, men igår fick jag ett samtal, som satte sina spår. För när jag kom till jobbet efter mötet, så bröt jag ihopa o grät. Det känns som att jag slits med så många ??????

Jag slits med att jag inte får svar på nåt, har man ljugit ihopa allt, som har sagts till mig, när jag suttit så länge o brytt mig o lyssnat?? Ser man o upplever alla dessa saker eller, är det bara för att få uppmärksamhet?? Ja det enda rätta JAG kan göra är att bearbeta allt i min takt för att jag ska kunna må bättre med mig själv o gå vidare.. nog om det, sorry

Efter jobb, så åkte jag in till Emelie för att fixa mina naglar, blev som vanligt nöjd.

Jag har kollat på handdukar till vår toalett på ovanvåningen, kände att jag skulle vilja ha ett par grågröna, men blir väldigt osäker på om den är fin?


Tittade på dessa, vad tycker ni är dessa fina??

Jag ska vara ärlig o säga att jag brukar inte fråganfolk om råd, inte min grej, vet oftast exakt vad jag vill ha, en typisk vattuman 😊 men känner att jag blivit väldigt osäker på mig själv o mycket på sistone.. det blir nog snart bättre snart hoppas jag. Nu ska jag hoppa in i duschen, ni får ha en härlig fredagskväll.

Kärlek till alla! Kram Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!