tisdag 6 mars 2018

Vill slinga håret 

Hej på er alla hjärtan, hoppas allt är bra med er, så mycket snö det kom igår, blev bra mkt ljusare nu 😊

Igår var jag först på jobb, sen hade vi ett möte nere på BUP i Lund från kl: 16.00-18.00 så det tog ett tag, på vägen hem blev det pizza med hem, onyttigt men såååå gott!

 Hästarna kom in senare igår, men snälla Louise hade mockat o fixat allt i stallet, guld värt såna här dagar 💕Sen blev det tv o i säng.

Idag får jag ta lastbilen om jag ska iväg, för jag lät bilen stå kvar på jobb igår.

 Har hittat en frisör i Ekeby, som gör allt slingar o klipper, just nu så tonar jag håret själv hemma o klipper det typ max 1 gång om året, men jag blev sugen på att lägga in slingor o klippa det en bra bit, så jag får bort allt slitet hår, ska ringa o se om jag får nån tid till det inom kort, kul med förändring ibland!!! 

Nej nu ska jag ta tag i dagen, ha det gött!!! 

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!