torsdag 29 januari 2015

Vill du ha vita tänder?

Ja vem vill inte det egentligen?
Dom missfärgas ju snabbt, framförallt av rött vin, kaffe, rökning & snusning.
 Åh vem vill inte dricka vin :0) Det andra kan vi vara utan.
Då kan jag rekommendera, ett bra blekningsmedel som verkligen
fungerar snabbt & bra.
Du kan sätta in skenorna, ha dom på 20 min-30 min, innan du ska iväg på nåt
och vill vara fin! Detta medel har en smak av svartvinbär, o det känns inget, på tänderna
när du använder det. Är peroxidfritt.
 
I ett startkit får du en tub med blekmedel & skenor.
Märket är Beconfi Dent!
 
 
Även detta har jag köpt på Trivas på Råå för 389:-
Nog om det!
 
Annars så har jag gjort kyckling i ugn med svamp & lök.
Blev en sås av Creme Fraich, med smaken kantarell/konjak.
Riktigt gott, mina barn hatar att äta svamp, men när dom äter så berömmer
dom hur god mat det var, lite roligt att dom tycker om alla såser med svamp
när dom inte vet vad det är :0))
 
Ha nu en skön kväll därute, så hörs vi imorgon!!!
 
Lot`s of hugs...  Linda
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!