torsdag 29 januari 2015

Helt underbart ;0))

Oj oj oj...
Idag var jag nere på Trivas på Råå, hade beställt en
ansiktsbehandling rill mig själv.
Gör det nån gång ibland, men denna behandling var riktigt bra.
Så avkopplande o skönt!
Ingick även färgning av bryn & fransar.
Kan verkligen rekommendera denna behandling, åh tycker att
man borde ta sig tid att rå om sig själv lite mer ibland.
 
Denna heter: Lindas Lyft
Dom körde även med nån maskin, som skulle vara bra för åldrande!
Då höll jag på att somna.
 
(Här satt jag innan , jag kom in på behandlingen)
 
Här hemma går det framåt med avloppet.
Dom väntar på ett par saker, som ska monteras idag, o
kommer hit imorgon.
 
Hästarna har fått stå inne idag, ska snart ut o mocka.
Blir mkt när dom inte får komma ut på en hel dag.
Åh vi fick precis en jäkla snöyra här ute, hagel & blåst.
 
Sen blir det lugnt för min del idag, behöver ladda lite batterier.
 
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!