fredag 9 januari 2015

Lite uppdatering

Hej!!
Som vanligt längesen jag skrev här, men ska se om jag kan ta tag i det igen!!

Innan julen så renoverade vi badrummet på neder plan,  blev faktiskt mkt nöjd.

I julen var vi hos mina föräldrar o svärföräldrar med barnen. Det var riktigt skönt att inte vara hemma, vi handlade inte ens nån julmat i år.

På nyår var vi bortbjudna till grannen, där bjöds på 3 rättersmeny mm som var riktigt trevligt! Dansade mycket som vanligt, haha

Sen åkte johannez till mormor o Thea till mamma, så jag o Mattias har varit själva.
Ätit ganska nyttigt & jag har tom varit med han på gymmet o tränat min rygg lite.

Sen pushade Mattias mig till att sätta igång med hästarna, speciellt z som stått länge nu, känns riktigt skönt att ha kommit igång, men tyvärr så blev lillkillen förkyld här idag, så jag hoppas att det går över snabbt, för jag är riktigt taggad nu.

Sen blev jag utelåst idag, fick klättra upp genom altanen, låter enkelt om man inte är sjukt höjdrädd som jag är. Väl uppe kastade jag mig över kanten utan att titta ner.. usch

Nu blir det lite mys med Johannez som kom hem från mormor idag 💜

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!