tisdag 20 januari 2015

På bättringsvägen igen

Halloj!!

Var som sagt riktigt dålig i förra veckan.
Åh barnen blev dåliga mot slutet av veckan/helg.
Men vi alla var bättre i måndags för jobb o skola.

Det var inte roligt att vara borta från jobb en hel vecka, något mkt att ta igen.
Men nu är jag ikapp där, o håller på att beta av lite andra to do på listan.

Imorgon får min transport nya däck, genomgång inkl tvätt.
Bytar även hjulen till alla skottkärror, säckar,  så blir det lite lättare att mocka.
Jag har köpt 4 st nya musfällor innan dom invaderar oss :0)
Sen kommer dom o fixar mitt nya staket, som blåste halvt på häng i stormen (snyft) så börjar det snart bli fixat alla måsten.

Tyvärr så har mina hästar oxå varit förkylda, Carl är frisk, så han får ut o skritta imorgon, Z är inte helt hundra, så vi får se till helgen. Checkmate ska oxå igång nu. :0))
Idag gjorde jag en paj, med skinka & broccoli, blev god. Lite efterrätt oxå, fast det inte är helg.
 
 
Vi hörs!! Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!