torsdag 19 december 2013

Vagnen har flyttat in...

Efter jobb idag, så handlade jag lite nya blommor, så nu har jag julafint på den fronten! 
Sen har jag röjt ut en del i stallet, tog bort lite av bädden hos Loreda, så nu är det lite bättre där!
Anders kom med ny spån imorse, så nu är det påfyllt över vintern, skönt! 
Skulle klippa ponnyn, men hon var så blöt när hon kommer in, så det gör jag imorgon!

Har kollat runt lite på garderober, som vi inte har fixat till vårt sovrum än!
Men jag tog in vår gamla barnvagn, som jag lagt överkasten & kuddarna i, så den fick fungera som lite förvaring nu!
Fick ta in den via altandörren till sovrummet, för den kom inte upp via trappan, där är en byggnadsställning i vägen, haha 


Älskar dom gamla hjulen, på den..


Sen fick även denna madonnan flytta in i mitt sovrum, vacker!! 


Känns bra, jag har städat hela ovanvåningen, johannez har hjälpt mig att torka av alla fönsterkarmarna, duktig kille.

Igår var jag & Carlie hos Sofie & red i hennes fina paddock, Carl var taggad, bockade en hel del, lugnade sig sen. 
Vi hade en massa reflexer, åh pannlampan, när vi gick i mörkret. 
Sen var jag borta hos lina & tittade, när dom hoppade Homie, så fin kille! 


Nu blir det lite tv innan det blir sängen, imorgon ska jag ta det sista i tvättstugan!
Åh det är barnens sista skoldag inför julen, härligt!!!

Kram Linda ❤❤❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!