torsdag 5 december 2013

Is this for real


Helskotta vad det blåser här, inte roligt med detta tråkiga väder, som tur är så har vi strömmen kvar än sålänge!! 
Mattias var tvungen att köra ner på firman o fixa lite lösa saker, mamma är på sjukhuset med pappa, som inte mår bra!

Själv har jag varit inne o kollat på jul med Ernst han är så bra!
Sen var jag ute för kvällsfodring o det var helt ok att gå ut, men om man inte väger så mycket & sträcker ut armarna, så kan du nästan flyga, haha

Har pysslat om Z idag, han har fått på sig ett nytt täcke idag, han är något uttråkad nu killen!!
Blev självklart ingen tr tävling idag, hade verkligen ställt in mig på detta!! 





Nu ska jag se om jag hittar nåt roligt att titta på!! Varma kramar till er! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!