söndag 15 december 2013

Dagen efter Julbord

Hej i Stugan.
Igår var vi på Julbord, det var trevligt, god mat, musik & mycke dansande..
 
 
Innan igår morse började däremot dagen inte så bra, jag började morgonen med att trilla i trappen, och slog mig i ryggen, rumpan o i armbågen.
Åh det känns lite mer idag, lite öm.
 
Sen åkte jag upp i kranen i selen, ca 8 meter upp för att fixa paddockslampan, som blåst ner i stormen, jag är väldigt höjdrädd, men jag fixade det utan att svimma, haha
Gjorde det mest för att nån sa till mig, att jag skulle inte klara det, men eftersom jag har en vinnarskalle & väldigt envis, så skulle jag bara göra det, haha
Ska se om jag kan ladda upp filmbevis på det...
 
Idag har jag gjort vid stallet, klätt 2granar mm
Snart ska jag in på juluppvisning i Kågeröd, sen hämta min bil, sen ska jag vila & titta på tv.
 
Vi hörs Kram Linda
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!