måndag 30 december 2013

Ledighet som består av renovering

Här har dom sista dagarna bestått av renovering i vår hall!
Skulle putsa hela vägen uppifrån & ner i vår trappa mm...
Åh då ville mattias passa på att bredda vår ingång från hall till vardagsrum.
Men det stötte ku som vanligt på motstånd, som det gör i gamla hus.
Men nu putsar vi det som vi skulle gjort från början, o det blir bra.

Jag och Anders har fixat ena vinterhagen häromdan, det blev finfint.
Åh idag har jag städat bort allt damm, som blev efter allt slipande mm

Var på jobb en sväng idag, o även iväg och handlade en grind, till att kunna stänga in snobben i tvättstugan, när det behövs.

Hade lite 1800-tals klänning på mig idag, har blivit lite inspirerad av alla gamla westernfilmer jag tittat på, haha

I morgon ska jag ta ett sista städryck! 
Ha det bra...
Kram linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!