tisdag 7 maj 2013

Tisdag!!

I morse efter att hästarna kommit ut & min små hjärtan var i skolan, så satte jag igång o målade mitt plank, stod mitt i solen, hade linne o shorts, så jag brände mina axlar en del kan man säga!! Man får en smärre chock av solen nu!!

Fint blev det iallafall, sen kom mamma
Vi fikade lite, jag åt av hennes goda hembakta banankaka, sen kom ulli hon var snäll o tog stallet, för vi begav oss iväg för att handla blommor till en rabatt framför köksfönstret, nya jordgubbar har vi fyllt på med, åh en ny sort som var av jordgubb/ananas o blir vita, kul o se hur dom smakar!! Lite nya kryddor, tomat o paprika, tvåfärgad basilika mm

Sen red jag, ulli o Anders ut, det gick fint, ucce höll sig på mattan!!
Åh sen red vi i paddocken, åh vi kan ju lugnt säga att det släppte för ulli, hon galopperade riktigt mkt o jättefint idag!!
Sååå kul.. Jag provade ucce, fast utan sporrar, el spö, det var verkligen skillnad att rida han jämfört med Carlie

Nu blir det lite tv o sen sängen för mig!!!
Kram Linda















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!