söndag 12 maj 2013

Helgen!!

Hej!!
Helgen har varit någorlunda bra här, vi har fått gjort en hel del, satt upp staketet runtom köksträdgården, allt är satt o fixat, nu ska vi bara vattna hela tiden!
Hunnit rensa nån rabatt, Mattias o Mange har tömt vår gödsel, så härligt, man märker redan mindre flugor!!!

Igår var vi på tävling i ödåkra, tog rätt så lång tid, men trevligt ändå!!
Lite god grillning har det blivit med ulli o Anders!! Johannez har varit hos mormor, o haft mysigt o Thea har varit hos sin mormor o haft mys!!!

Idag har Johannez o tias klippt gräsmattorna & lite i hagarna!!!

Jag var ute med Carlie lilla rundan o sen har jag tvättat han helt, han blev så fin lilla gubben!!

Men nu till det lite tråkiga, min rygg är inte bra, har märkt att det onda har smugit sig på nu i tre dagar, tänkte att om jag sticker ut o rider, så rättar det till sig, men ack nej, så idag blev det så illa att nerverna kläms mellan kotorna, o det maler ner i benen, blir inte glad när detta kommer, för det gör så ont så jag kan inte göra så mkt, åh jag är ju relativt aktiv tjej, o den kombinationen går inte ihopa! Hmm

Så det jag får göra nu, är att träna o göra mina övningar, som jag fått av min naprapat, så jag gör det nu, så hörs vi imorgon!!!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!