måndag 13 maj 2013

Vilken Måndag!!

Gick relativt bra o jobba idag, lite ont i ryggen, men la mig på golvet o gjorde mina övningar, blev lite bättre!

Men när jag kommer hem så håller ucce på att försöka betäck Lizzie, som tur vad hann jag ut med henne i tid, men sen så tar Z sönder undertråden i sin hage, så han o lillis gick ut på åkern, men dom höll sig lugna tills vi fick in dom!!

Tias hjälpte mig med stallet idag, skönt när man inte känner sig riktigt hundra!!

Jag har iallafall fått undan lite tvätt, vattnat kökstr, gjort läxorna m barnen fixat kvällsmat mm
Mattias har dammsugit ovanvåningen o jag torkat golv, skönt att få lite rent häruppe, mkt yta att städa nu ;0)))

Hästarna har fått vila idag!!
Visar en bild på mitt nya armband jag köpte i ö-a av min kompis Tesa, så sött!!!
Fick även en jättesöt vit linneklänning av mamma, som man snörar in vid midja, har provat den o den sitter fint, visar bild en dag det blir lite varmare!!!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!