onsdag 1 maj 2013

Tävling!!

Hej!!
Har varit på tävling idag, Alex har hoppat Z på sin debut på 1 m, som gick fint!
Han skötte sig så bra hela dagen o gick nolla!!! Det var fint väder idag, jag hade barnen med mig som fikade gott, åh var så duktiga idag, pappa Mattias kom till tävlingen, o hann se Z debut!!

Alex hon hade det lite körigt med alla hästar, men dom var jätteduktiga allihopa, även Johanna red Colinn som gick bra!!

Sen bar det hem igen!!
Ulli, jag o Anders fixade stall mm
Grillade lite korv o en harvning av paddocken, som blev fint!!
Sen red ulli o Anders tillsammans!!

Tias gjorde matteläxa med Johannez, som han fixade galant, så duktig mammas kille!

Jag o Thea tog en kvällsritt, gick bra, jag red Carlie på pessoa idag, han gick riktigt fint på det idag, har legat på o varit lite stark ett tag nu, Thea galopperade mkt i båda varven, höll igång galoppen bra, o inga bocksprång, så duktiga!

Sen grillade vi lite marschmallows med barnen, innan det var dags för läggdags!

Har fått gjort en del på en dag, tias har satt upp kameran till Loreda, som vi ska koppla in tomorrow!!!

Ha det gött! Linda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!