tisdag 11 maj 2010

Sjuk pojke...





Hej! Inatt har jag ej sovit mycket, först vaknade min son
& hade växtvärk, jag var uppe & gick med han ett bra tag.
Till sist blev det bättre & han ville gå & lägga sig...

Sen vaknade han efter ett tag igen, & gnällde, men då hör
jag uuurp & han kräks rakt ut i sängen, jag ska ta han och
springa till toa, men jag han bara ställa mig upp, så kom allt
på mig & hela golvet... Sen efter att han somnat igen, så var det
bara att rengöra så gott man kunde.... Inte roligt!!!

Idag har vi varit hemma, har ordnat lite på em, mamma kom hit.
Sen har grannen tagit gödseln, så skönt, nu ska där rengöras
och ut med möbler mm...

Tias & Johannez har klippt ner vår bokhäck, så nu blir den
jämn & fin.. Visar bild på Lindbergarna..ler
Ha det nu så bra!!! Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!