söndag 2 maj 2010

Målning....




Hej, nu var det ett tag sen, ni får ursäkta men jag jobbar mkt, och
vi har renoveringsprojekt på gång... I veckan som kommer så ska
vi fortsätta med vårt lilla uterum, så det blir färdigt, sen ska jag
plantera blommor som ska klättra upp där sen...

Men helgens projekt förutom jobb blev att måla vårt vardagsumsgolv.
Som ni vet så tycker vi inte om furu, det var ett lackat parkettgolv, men
nu är det vitmålat, vi är så nöjda, nu är det nästan ett terapirum, ni vet
väl att man mår bra av vitt & ljus..... Visar bild, för & efter...

Sen har jag ju sått en hel del i år, har satt mina backar i hagen, men
till nästa år så får det bli lite närmare trädgården, tänkte nämligen
göra en köksträdgård, blandat med att man får ligga och koppla av där
i en hängmatta, vi har nämligen en gammal trädgård, som går i vår
hage idag, så jag tänker bevara det gamla & sätta nya saker där,
blir liten kryddgård, blandat med frukträd, hallon, rabarber
vinbär mm... vi gör vid med hängmatta, sätter fruktträd i år, men
resten får vänta till nästa år....
Ha en härlig söndagskväll.... Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej Linda!
    Det blev jättefint ert parkettgolv! Vilket jobb ni har gjort, ni är duktiga!

    Kram/ Gunsan

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!