måndag 3 maj 2010

Vårdcentralen mm


Hej! Idag, när jag vaknade, så stack det i min tunga
på vänster sid, men jag tänkte ja ja, jag blir nog förkyld.
Men sen började jag få ont i halsen på vä sida, och
svullnade upp på bara några sek...

Åkte till vårdc, det var nog en sten i spottkörteln, så
nu ska jag äta citron i några dag så det blir bättre
förhoppningsvis...

Men jag han med att handla ett bigaråträd idag vi hade ett såå
stort i vårt förra hus, synd att det tar sån tid innan det blir
så stort.. Köpte även
en klätterros, det bled new Dawn idag...
Har satt en massa olika rosor nu, och fler blir det...

Nu ska jag titta tv & sen nanna!! Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej Gumman. Var har du satt rosen? Kommer ner på tis. innan jag åker till Sthlm. Snälla, lova mig att du tar det lite lugnare. Du är slut säger du. Klart, som du härjar. Var rädd om dig. Tänk på Mattias o Hannes.Puss på dig. Mamma.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!