tisdag 4 maj 2010

Förhandsbeställning Magasin 4


Hej, det går att förhandsbeställa Magasin nr 4 i butiken...
Gå in på hemsidan, för att se lite mer bilder.
Så fina bilder som visas, ska bli spännande att se den
fina inspirationen, när det kommer, så härligt att
se alla sommarbilder, nu efter denna långa vinter...

Idag har jag jobbat länge, efter det har jag försökt att
ta det lite lugnt, är väldigt trött just nu, och hundra
järn i elden, men man måste bromsa, & tänka på sig själv ibland.

Min sambo har satt ner mitt bigaråträd i min blivande
krydd, fruktgård, även klätterrosen intill ett träd, där
jag ska ha min hängmatta, med fin utsikt över åkrarna...

Någon som kan rekommendera en vit hängmatta
med hängande spets vid kanterna, till bra pris, så
låt mig gärna veta....

Ha en fin kväll,, Kramar Linda

1 kommentar:

  1. Oj vad tiden går fort, kändes precis som att man väntade på de tredje numret! Vilket datum var det ni skulle börja med er loppis? Tänkte försöka slå ihop mitt besök med det!

    Ha en fortsatt skön onsdag!
    Kram Amelie

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!