torsdag 10 september 2009

Ingen målning!

Har ej hunnit måla min hylla, men jag har fått hem den iallafall, ett steg på vägen!!
Idag har jag varit å kollat på en gammal vän, som kör kross, vi har ju en stor krossbana
en bit ifrån.. Det var jättemånga som åkte..
Jag fick en liten tjatande son på vägen hem,- jag vill köra mamma!!!
När du blir äldre svarade jag, men han köpte inte det argumentet..
Dom är söta dom små!!!!

Jag har fått in lite nya varor, skärbrädor, dom fina vita i porslin..
Sen lite nytt på badfronten, örtbad mm.

Får se om jag lägger ut det på hemsidan, för jag är i full gång, håller
på att göra en helt ny hemsida, där jag även ska ha e-handel..
Men det är en del att fixa med, men jag ser fram emot det!!!!
Ha det super alla//// Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!