måndag 7 september 2009

Gammal dörr!


Så nu har jag gjort vid den gamla dörren, satt in den i vardagsrummet, som jag sakta men säkert möblerar, målar om till shabby chic stil...
Målade även en byrå för ett tag sedan, som jag tror ej att jag har visat...

Nu mot hösten, så blir man allt lite sugen på att göra vid inne, min sambo sa det idag, fast det brukar väl bli så mot hösten..tror jag!!!!
Idag fick vi hem 4st jättefina rokokostolar & ett gammalt spelbord..
Nästa projekt är att måla en hylla & sätta upp ovanför soffan, så man kan ha lite ljus och nåt annat fint, ska också måla tv bänken, för så långt har jag ej kommit än...
Nu får ni ha en bra kväll... Kramar Linda

1 kommentar:

  1. Så fint det blev med dörren...=))
    Visst e de så att man boar in sej under hösten...när alla utemåsten lagt sej...=))
    Ha en mysig kväll...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!