söndag 20 september 2009

Trevlig helg!!


Hej,, vilken trevlig helg, jag har haft..
Har jobbat, men har haft jättemånga trevliga kunder i min butik..
Trevligt, när man kan utbyta tankar och ideér, och bara prata med folk.
Många som tyckte att vi hade en väldigt trevlig och mysig butik, o det är roligt att höra.
Jag hade även öppet idag, för det har varit höstutställning på videröra café.

Min sambo var även nere idag, med svärföräldrarna och barnen, han

köpte ett gjutet lejonhuvud, som man har till prydnad, det fick sin plats i en kruka..

Nu ska jag faktiskt, hyra en film, äta lite gott.
Tända lite ljus och bara mysa det sista av denna söndag...
Alla får ha en mysig söndagskväll..Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej Linda!

    Tack för ett trevligt besök i din lilla fina butik :) Så mycket vackert var det där och jag kommer definitivt tillbaka för att köpa lite Durance-ljus av dig vid tillfälle. Hur jag nu hittar tillbaka... men jag får väl ringa till Katarina så får hon guida mig igen *ler*

    Ha en fortsatt skön vecka!

    Jenny

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!