tisdag 1 september 2009

Hemma från stockholm

Så nu är jag hemma efter en liten tripp till stockholm.
Det var en trevlig upplevelse, med formexmässan, beställde nåt litet, som kommer senare.
Även nån ny leverantör, som hade trevliga saker..
Jag var även ut till min systers sommarställe, det var riktigt fint..
Vi åkte båt ut dit, var lite rädd, för det blåste bra, och båten hoppade en del, lite otur hade vi för det började regna precis innan vi var tillbaka, så vi blev lite blöta(öppen båt).


Men det var supermysigt på landet, det är en massa olika stugor, som ligger bara gångavstånd ifrån varandra, med bryggor till vattnet, man kan sola och bada..

Det roliga är att det är min systers mans släktingar, som har alla stugorna bredvid varandra..
Så när alla är där på somrarna, så kan man gå genom skogen till varandra.
Sitta och prata eller göra roliga lekar tillsammans...

Stannade på en loppis oxå, så jag fick med mig en fin bricka hem..


Annars rullar allt på som vanligt här hemma..
Nått nytt är att jag håller på att ordna ny hemsida, och e handel,
så även ni som inte bor nära, ska ha en chans att beställa ifrån butiken, kommer mer om detta sen!!! Ha det fint alla Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!