söndag 17 maj 2009

Köksrenovering!


Hej nu har jag hittat hit igen.. Idag vaknade jag med att min sambo hade gjort en ritning på köket..
Vi ska senare renovera köket helt & hållet, fast det finns inte tid till det nu, med butiken & allt...
Men vi gör en halvrenovering, det var lite mörkt innan, så nu har vi ljusat till det lite, även satt in en kökssoffa till vårt rokokosett,, jag tycker det blev fint, visar bild på innan, återkommer sen med en efterbild!!!

Jag håller på med projekt badrum, det var furuskåpsluckor, lite mörkt på liten yta, håller
även där på att måla vitt, visar bild sen!!
Vi har många järn i elden!!!

Som tur är, har vi en sååån snäll mormor, som har haft vår lilla gosse i helgen,
hon är en underbar mamma!!!! & mormor!!!

Det går bra med butiken, har fått in nya leveranser, fast alla mina kuddar var restade, men förhoppningsvis kommer dom i veckan..

Ska beställa lite nya möbler snart, har även köp en växasäng, rokokostolar som snart kommer ut i butiken, när dom fixats till... Beställer även stolsfodral i morgon!!!

Har lagt in nya bilder på Gamla stallet, så glöm inte kika in där under butiken!!

FÖR ALLA ER SOM INTE VET SÅ ÄR ÖPPETTIDERNA:
Tisd: 14,00-18,00 Fred: 13,00-18,00 Lörd: 11,00-17,00 Sönd: 11,00-17,00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!