torsdag 7 maj 2009

Jättehärlig helg, men lite stress!



Hej igen, hinner inte med att skriva så mycket som jag skulle vilja i min blogg..
Men det är mkt nu, man ska förbereda för allt, jag har fått en leverans med nya sorter doftljus i veckan, dom lucktar sååå gott...
Imorgon, ska jag köra & hämta en massa nya saker till butiken, lite utekrukor, trädsaker
lite designkrukor mm
Sen kommer det en leverans nästa vecka, med en massa godsaker, marmelader, sylt, skorpor, saft,
godis mm.
En leverans med dynor, nya plädar, överkast,tabletter, trädgårdsaker, ja en massa nytt & spännande..
Det är fullt upp som sagt här.... Men det är roligt...

Ni får gärna komma med förslag om det är nåt ni önskar att jag ska ta in, för det gör jag i bästa mån jag kan. Hoppas att vi får fint väder till helgen, det har varit liiite tråkigt nån dag, men vi behöver ju även regn, eller!!
Har lagt in nya bilder på min hemsida.
Titta som det grönskar i min trädgård!
Ha det jättebra alla!! Kramar från Linda!!!

2 kommentarer:

  1. ibland har man mycket omkring sig och hinner inte blogga,men härliga bilder du visar
    ha de gott
    kramis Jeanette

    SvaraRadera
  2. Gooodmorning Gamla Stallet! =))
    Har tänkt titta in till dej, men inte riktigt haft tid=(
    Eller jo, vi VAR faktiskt där o vände på söndan efter du öppnat, men på förmiddagen. Läste att du öppnat sen iaf.
    Tyyypiskt, hihi.
    Nåja, får väl se om jag har tid att kika in i nästa vecka, är så sugen på att kolla in dina fina saker...
    Ha det bra så länge, o kika gärna in till mej i min NYYYA blogg...
    Kramizar Git

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!