lördag 23 maj 2009

Uppfräshat kök!!!






Ja idag, har jag haft många trevliga kunder i min butik,,,
blev lite krångel med min kortdragare, & jag är ju inte så duktig, på den ännu,,
men jag hade såå förstående kunder, och vi provade ett antal ggr, men till sist, så gick det..
Det var nog störning från telefonen, för nu går den igen!!!

Min kära sambo, han jobbar vidare, nu håller han på med badrummet, blir oxå vitt & fräscht...
Just nu har han hela verkstaden fullt med nymålade möbler oxå..
Han måste ha beröm, för allt han har gjort på sistone!!!

Jag visar en massa bilder på köket, som det blev!!!
Ha en fin lördagskväll!!! Linda m familj!!!

2 kommentarer:

  1. Oj så fint kök ni har . Vad är det för butik du har öppnat ? Hoppas det går bra i alla fall :Mvh /Stina -om du vill titta gärna in hos mej

    SvaraRadera
  2. vad fint kök du har ,roligt och fixa lite
    kram Jeanette

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!